36 Terugreis naar huis van Santiago naar Zeeland zaterdag 30 mei 2015

30 mei 2015 - Santiago de Compostela, Spanje

We moesten al zo vroeg weg, vanwege de eerste vlucht naar Barcelona, dat er nog geen ontbijt werd geserveerd, dus hadden 's-avonds tevoren wat eten ingeslagen.
Een paar honderd meter van het hotel was de bushalte naar het vliegveld.
Daar stond Andrea uit Middelburg ook weer, die we in de Pyreneeën al hadden ontmoet. Ook de moeder en dochter uit Finisterre zaten in de bus.
Andrea vloog rechtstreeks naar Charleroy en wij eerst naar Barcelona en van daar naar Eindhoven.

In Eindhoven aangekomen wachtte ons nog een verrassing; op het vliegveld waren we al onderweg naar de kaartjes-automaat voor de trein, toen daar Marian, Eefje en Elsa bleken te staan. Dat werd door ons zeer gewaardeerd en we konden dus zo de auto in mee naar huis. Zodoende waren we keurig op tijd thuis.

Aart en ik kunnen beide terugkijken op een geweldig goed verlopen tocht; geen fietspech gehad, geen zadelpijn gehad, kon eigenlijk niet beter. Hier kunnen we nog een poos van nagenieten.

Aart kan thuis op zijn gemak bijkomen en ik ga maandag maar eens wat werkachterstand inhalen, maar dat was het wel waard!